piątek, 22 czerwca 2012

Propozycje urlopowe. Cytaty i aforyzmy dla Was

Moje Drogie, Moi Drodzy,


tak się zastanawiałam co by tu wziąć ze sobą na urlop...Powinno być, myślałam: dość lekkie, niegłupie, inspirujące, trochę poruszające...i...zabawne. Wybrałam kilka tytułów, które zamierzam przeczytać podczas wakacji nad wielką wodą. O ile mi Natalia pozwoli...(chociaż godzinkę dziennie pozwoli... ). Nie wiem czy wszystko z tej listy będzie Wam odpowiadać, szczególnie jeśli zostajecie w pracy. Pomyślałam jednak, że moja lista sprzyja plażowym klimatom i zapewni relaks... W każdym razie spodziewajcie się niebawem recenzji następujących pozycji:







a póki co przygotowałam kilka ładnych cytatów na piątkowe popoludnie:


Nie wys­tar­czy po­kochać, trze­ba jeszcze umieć wziąć tę miłość w ręce i prze­nieść ją przez całe życie.
Konstanty Ildefons-Gałczyński


Li­tera­tura byłaby całkiem dob­rym zajęciem, gdy­by nie to pisanie. 
Konstanty Ildefons Gałczyński


Nie widziałam Cię już od miesiąca.
I nic. Jes­tem może bledsza,
Trochę śpiąca, trochę bar­dziej milcząca,
Lecz wi­dać można żyć bez powietrza. 

Maria Jasnorzewska-Pawlikowska


Pokusom powinno się ulegać. Nigdy nie wiadomo czy kiedyś znowu przyjdą.
Oskar Wilde

W życiu towarzyskim chodzi zawsze albo o polowanie na męża, albo o ucieczkę przed nim.
Oskar Wilde

Obowiązek to coś, czego oczekujemy od innych.
Oskar Wilde

Młodzi ludzie chcą być wierni, a nie są, starzy chcąbyć niewierni, a nie mogą.
Oskar Wilde

Miłość zaczyna się rozwijać dopiero wówczas, gdy kochamy tych, którzy nie mogą się nam na nic przydać.
Erich Fromm

Miłość jest kombinacją podziwu,szacunku i namiętności.
William Wharton


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz