czwartek, 17 maja 2012

Porcja DOBREJ PSYCHOLOGII:) "Dobre życie" The best of Jacek Santorski

Moi mili ...tak sobie myślałam o książkach poprawiających nasze życie, poradnikach psychologicznych i doszłam do wniosku, że MUSZĘ napisać o czymś bardzo bardzo dobrym.  Profesjonalne, a jednocześnie łatwe w odbiorze dzieło psychologiczne - polecam z pełną odpowiedzialnością DOBRE ŻYCIE THE BEST of JACEK SANTORSKI. Moja przyjaciółka Ania obdarowała mnie niespodziewanie tą książką, od pierwszej kartki zafascynowaa mnie, jest to zbiór felietonów, programów, wykładów , Santorski odpowiada na nurtujące nas pytania , rozjaśnia meandry skomplikowanej psychiki ludzkiej. Same esencjia psychologii:) Warto mieć na półce i do niej wracać....w razie POTRZEBY.



Psychologiczna podróż w odcinkach.



I jeszcze motto dla WAS :))))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz